"Чернігівський професійний будівельний ліцей"

Чернігівський професійний будівельний ліцей




25 лютого 2015 року на базі Чернігівського професійного будівельного ліцею відбулося засідання обласної секції педагогічних працівників з напрямку електромонтажних професій.

В роботі секції прийняли участь 7 педпрацівників 4-х професійно-технічних навчальних закладів області відповідного напрямку, методист, старший майстер. На початку роботи секції з привітальним словом виступив директор закладу Михайло Гавриленко, який коротко розповів про життя ліцею та перспективи його розвитку.

Учасники секції відвідали відкритий урок виробничого навчання, який провів майстер Семенов Б.П. Тема уроку: «Монтаж схеми двохлампового люмінесцентного світильника», методична мета «Визначити рівень професійної підготовки учнів, перевірити виконання прийомів та правил монтажу світильників, удосконалення умінь і навичок виконання комплексних робіт». Пройшло обговорення проведення уроку, вказані позитивні моменти та упущення.

Методист Алла Ханенко розповіла присутнім щодо напрацювань педпрацівників по впровадженню сучасних інформаційних технологій у навчальний процес закладу та продемонструвала слайди.

Старший майстер В’ячеслав Турок поділився досвідом щодо співпраці навчального закладу з роботодавцями м. Чернігова та області, організацією проходження учнями виробничої практики по різним напрямкам підготовки.

У ході засідання круглого столу між учасниками секції пройшло обговорення та обмін думок щодо прийняття та введення у дію нового Державного стандарту з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», який затверджено наказом МОН України від 15.12.2014 року № 1470. Педпрацівники ознайомилися з типовим навчальним планом професійної підготовки, базовим навчальним блоком та сукупністю необхідних загальних професійних компетенцій. Особливу увагу присутніх було акцентовано на модульній будові нового стандарту.

По закінченню роботи секції старший майстер В’ячеслав Турок показав учасникам секції навчально-виробничу базу ліцею по напрямках професій, ознайомив з плануванням і організацією навчально-виробничого процесу та застосування майстрами виробничого навчання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках професійно-практичної підготовки.